Hoe plaats ik een bestelling?
Wilt u een item bij ons op de webshop bestellen? Kies eerst de juiste maat en kleur. Klik daarna op ‘in winkelmand’. Nu verschijnt er een bevestiging dat het product succesvol is toegevoegd aan uw winkelwagen. Hier heeft u de keuze om door te gaan met winkelen of doorgaan naar betalen. Als u klikt op ‘doorgaan naar betalen’ verschijnt uw winkelwagen met de artikelen die u heeft gekozen. Hier kunt u de hoeveelheid van het artikel wijzigen of uit je winkelwagen verwijderen door op het prullenbakje te klikken.

Bij de winkelwagen ziet u ook de prijs, eventuele kortingen, verzendkosten en het totale bedrag inclusief BTW. Heeft u een promotiecode dan kunt u die bij ‘heeft u een promotiecode’ invoeren en toevoegen.

Klop alles? Klik dan op ‘doorgaan naar betalen’. Voer hier uw persoonlijke gegevens in of registreer/log in, adres, verzendmethode en selecteer een betaalmethode. Controleer nogmaals uw bestelling en rond uw bestelling af door te klikken op ‘bestellen met betaalverplichting’. 

Mijn bestelling is mislukt, wat nu?
Probeer allereerst de website opnieuw te laden, mocht dit niet helpen plaats dan de bestelling opnieuw. Dit kan door het gehele tabblad te sluiten en de website opnieuw te openen. Plaats de gewenste artikelen opnieuw in de winkelmand en doorloop het bestelproces. 

Wat moet ik doen als ik een item uit mijn bestelling mist?
Er zijn op dit moment verschillende opties mogelijk. Het kan zijn dat u bestelling in meerdere delen wordt geleverd en het missende item dus nog onderweg is.

Mocht dit niet het geval zijn, dan is er een mogelijkheid dat het item niet meer op voorraad is. Brandstore.nl streeft ernaar om u direct op de hoogte stellen en het passende bedrag te crediteren.

Heeft u niks van ons ontvangen?
Neem dan contact op met onze klantenservice, dit kan via de knop “contacteer ons” op de website of via help@brandstore.nl/Tel: 078-3032466.

Wat moet ik doen als ik een verkeerd item heb ontvangen?
Neem contact met ons op voordat u zelf actie onderneemt, dit kan via de knop “contacteer ons” op de website of via help@brandstore.nl/Tel: 078-3032466.

Wat moet ik doen als ik een beschadigd item heb ontvangen?
Neem contact met ons op voordat u zelf actie onderneemt, dit kan via de knop “contacteer ons” op de website of via help@brandstore.nl/Tel: 078-3032466.

Kun je artikelen reserveren?
Artikelen die aan uw winkelmand zijn toegevoegd, zijn niet automatisch gereserveerd.

Waar kan ik mijn klacht melden?
Wij nemen klachten serieus en voor klachten kunt u ons altijd bereiken via de knop “contacteer ons” op de website of via e-mail: help@brandstore.nl/Tel: 078-3032466.

Ik heb geen bevestiging van bestelling gekregen in mijn mailbox wat nu? 
Het is mogelijk dat de bevestiging van uw bestelling in uw spam mailbox is gekomen. Zo niet, neem dan contact met ons op. Dit kan via de knop “contacteer ons” op de website of via help@brandstore.nl/Tel: 078-3032466.