Hoe plaats ik een bestelling?

Wil je een item of meerdere items bij ons op de webshop bestellen? Kies dan eerst de juiste maat en kleur. Klik daarna op 'in winkelmand'. Nu verschijnt er een bevestiging dat het product succesvol is toegevoegd aan je winkelmand. Vervolgens heb je de keuze om door te gaan met winkelen of om door te gaan naar betalen. Als je klikt op 'doorgaan naar betalen' verschijnt je winkelwagen met de zelfgekozen items. Hier kan je de hoeveelheid van de artikelen eventueel nog aanpassen of artikelen uit je winkelmandje verwijderen door op het prullenbakje te klikken. Bij het winkelmandje zie je ook de prijs, eventuele kortingen, verzendkosten en het totale bedrag incl. BTW. Heb je een promotiecode? Voer deze code dan in bij 'heeft u een promotiecode?'. Klopt de bestelling? Klik dan op 'doorgaan naar betalen'. Voer hier uw persoonlijke gegevens in of registreer/log in. Selecteer vervolgens een verzend- en betaalmethode. Controleer nogmaals je bestelling en rond de bestelling af door te klikken op 'bestellen met betaalverplichting'. 

Hoe kan ik betalen?

Je kunt je bestelling betalen met iDeal, creditcard (VISA, Mastercard en American Express), PayPal, KLARNA én natuurlijk met een Brandstore cadeaubon!

Moet ik een cadeaubon in één keer besteden?

Nee, dat hoeft niet. Als je cadeaubon een hogere waarde heeft dan de items die je wil bestellen blijft er een bedrag over. Na het afrekenen blijft je originele code gewoon geldig, alleen is de waarde van je cadeaubon verminderd met het bedrag waarvoor je je items hebt besteld. 

Kan ik een artikel reserveren?

Artikelen die aan je winkelmand zijn toegevoegd, zijn niet automatisch gereserveerd.

Ik heb geen bevestiging van mijn bestelling gekregen, wat nu?

Het is mogelijk dat de bevestiging van de bestelling in je spam is terechtgekomen. Zo niet, neem dan contact met ons op. Dit kan via help@brandstore.nl of 0783032466.

Heb ik een klantaccount nodig om te bestellen?

Nee, je hebt geen account nodig om te bestellen. Je kan namelijk bij ons afrekenen als gast, dan wordt er geen account aangemaakt. Het aanmaken van een account bespaart wel tijd op eventuele volgende bestellingen.