Hoe retourneer ik een item?

Is een item toch niet helemaal naar wens? Dat kan gebeuren. Je kunt jouw bestelling, op eigen kosten en in de originele verpakking, binnen 14 dagen retourneren mits het aan onze retourvoorwaarden voldoet. De bedenktijd gaat in op het moment dat u de bestelling heeft ontvangen. Bij deelleveringen gaat de bedenktijd in vanaf het laatst ontvangen artikel. Pak je bestelling weer in en voeg hier het ingevulde retourformulier bij. Adresseer het pakket aan Marrewijklaan 105, 3201 BH Spijkenisse t.a.v. Brandstore.nl. Het verzenden van de retour is mogelijk via één van de post services in Nederland. 

Kan ik een retour ook afgeven in de winkel?

Dat kan zeker! Je mag een retour natuurlijk ook afgeven in één van onze winkels. Dat scheelt jou weer verzendkosten én is natuurlijk gezelliger! Neem de pakbon/factuur en retourformulier mee naar de winkel, zodat wij je retour kunnen verwerken. Wij geven niet direct geld terug in de winkel, maar storten het bedrag terug op de rekening waarmee betaald is tijdens het bestellen. 

Hoe snel wordt mijn retour verwerkt?

Het verwerken van je retour duurt maximaal 1 tot 3 werkdagen. Zodra je retour is verwerkt ontvang je van ons een mailtje. Daarna duurt het meestal een paar werkdagen voordat je geld is teruggestort. 

Mogen SALE items ook geretourneerd worden?

Dat mag zeker! Ook voor SALE items geldt een bedenktijd van maximaal 14 dagen. De bedenktijd gaat in op het moment dat u de bestelling heeft ontvangen. Bij deelleveringen gaat de bedenktijd in vanaf het laatst ontvangen artikel. Pak je bestelling weer in en voeg hier het ingevulde retourformulier bij. Adresseer het pakket aan Marrewijklaan 105, 3201 BH Spijkenisse t.a.v. Brandstore.nl. Het verzenden van de retour is mogelijk via één van de post services in Nederland. 

Mijn item is beschadigd, verkeerd geleverd of incompleet. Wat nu?

Oh nee! Als er iets mis is met je bestelde items kun je een mailtje sturen naar help@brandstore.nl of ons bellen op 0783032466, dan helpen we je graag verder.

Ik wil mijn item ruilen voor iets anders, kan dat?

Zeker weten! Is je item niet helemaal naar wens en wil je het liever ruilen voor iets anders? Geen probleem. Wanneer je ons even mailt op help@brandstore.nl of belt op 0783032466 en laat weten wat je retour stuurt en wat je ervoor terug wil, zorgen wij ervoor dat je nieuwe item klaar gelegd wordt. Zodra je retour bij ons binnen is sturen wij je nieuwe item naar je op (de verzendkosten voor het nieuwe item zijn natuurlijk voor onze rekening). De retourkosten bij een ruiling blijven voor eigen rekening. 

Net als met retourneren kun je ook voor ruilingen terecht in onze winkels. Ook willen we je vragen om je ruiling alvast bij ons aan te geven per mail of telefonisch, dan zorgen wij ervoor dat je nieuwe item klaarligt in één van onze winkels wanneer je hem komt ruilen. Vergeet ook bij een ruiling niet je factuur mee te sturen of mee te nemen naar de winkel. 

Ik heb geen retourformulier ontvangen, wat nu?

Oeps! Neem contact met ons op via help@brandstore.nl. Dan kunnen wij een retourformulier naar je opsturen via de mail.